zaterdag 15 maart 2014

Pechtold bezoek politieke markt in Sassenheim

De politiek leider van D66, Alexander Pechtold, bracht op zaterdag 15 maart om 14:15 uur een kort bezoek aan de Teylingse politieke markt in de Hoofdstraat te Sassenheim. Tijdens dit bezoek ontving hij een oude partijvlag van D66 uit handen van lijsttrekker en fractievoorzitter Rose Marie Keijzer. Voordat hij doorreisde naar Leiden, assisteerde Pechtold de Teylingse D66-ers nog enige tijd met flyeren op de markt.

De oude partijvlag kwam in 2006 in handen van de Teylingse fractievoorzitter. “Iemand in Voorhout drukte die spontaan in mijn handen met de mededeling dat hij iets op zolder had gevonden dat bij ons thuishoorde”, zegt Keijzer. Zij is blij dat Pechtold de vlag is komen ophalen en dat deze een mooie plek krijgt in fractiekamer in Den Haag.

Alexander Pechtold: “Op ons landelijk bureau en in de gangen van onze fractie in de tweede kamer hangen en staan diverse spullen die met de partijgeschiedenis te maken hebben. Deze vlag uit de beginjaren van de partij is daarop een mooie aanvulling. Ik ben dus met plezier naar Sassenheim gekomen om de vlag op te halen en tegelijkertijd onze lokale mensen te ondersteunen in de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen.”

Klik hier voor Pechtold’s oproep om op woensdag 19 maart te gaan stemmen.