zondag 3 december 2017

Verkiezingsprogramma en kandidatenlijst vastgesteld

D66 Teylingen heeft op de Algemene AfdelingsVergadering (AAV) van 24 november jl. het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018 aangenomen.

Het programma is tot stand gekomen met input van inwoners, het bedrijfsleven, maatschappelijke organisaties en verenigingen. D66 heeft in 2016 en 2017 diverse ‘in-gesprek-met’ acties in onze drie kernen gehouden en er zijn actuele lokale en regionale thema’s tijdens politieke café’s bediscussieerd. Uit al deze informatie is het verkiezingsprogramma ontstaan.

Op 9 december a.s. wordt tijdens het politiek café in Voorhout het programma aan onze lijsttrekker Fred Koot overhandigd en officieel gepresenteerd.

Ook heeft de AAV de gehele kandidatenlijst vastgesteld. Maar liefst 20 leden met wethouder Arno van Kempen als lijstduwer, hebben zich kandidaat gesteld. Het resultaat is een gevarieerde lijst met nieuwe gezichten en mensen met ervaring in de politiek en/of het raadswerk.

Met het vastgestelde verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst gaat D66 Teylingen met groot vertrouwen de verkiezingsstrijd aan voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018.