Fractie vergadering

Elke maand vinden er twee fractie vergaderingen plaats. Tijdens deze fractie vergadering wordt het programma van de komende vergadering(en) doorgenomen.  Deze vergadering staat of in het teken van de drie raadcommissies of van de gemeenteraad.

Een fractie vergadering is openbaar. Daarom is iedereen welkom, ook niet-leden. Als lid ontvangt u vooraf een uitnodiging. Hierin vind u onder andere de te behandelen onderwerpen terug. Standaard vind de vergadering plaats in het Bestuurscentrum in Voorhout, Kamer 208 op de tweede etage.

Mocht u interesse hebben in het bezoeken van een fractie vergadering wordt het op prijs gesteld als u zich vooraf aanmeld. Dit kan bijvoorbeeld via ons contactformulier. Vervolgens kan de voorzitter rekening houden met uw komst. Informatie over de volgende vergadering kunt u terug vinden in de agenda. U kunt daarnaast alle vergaderingen ook terug vinden in de kalender van de gemeente.

Laatst gewijzigd op 14 januari 2019